Το μάρκετινγκ του λιμανιού

Το κρουαζιερόπλοιο Costa Pacifica στο λιμάνι του Βόλου.

Ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, ο υποναύαρχος ε.α., κ. Θρασύβουλος Σταυριδόπουλος, πιστεύουμε ότι θα φέρει ένα νέο «αέρα» στην ανάπτυξη του λιμανιού στον εμπορικό και τουριστικό τομέα. Ιδιαίτερα στον τουριστικό, με την αύξηση προσεγγίσεων κρουαζιεροπλοίων, αλλά και στην κατασκευή μαρίνας.
Το είπε στο Ράδιο Ένα 102,5, ο κ. Παλιούρας, γενικός διευθυντής της Orange Cruises, ότι οι φορείς της πόλης πρέπει να προσεγγίσουν τους κρουαζιεράδες και να «πουλήσουν» τις ομορφιές της. Περιμένουμε από τον κ. Σταυριδόπουλο, στο άμεσο μέλλον, να συμμετέχει σε συνέδρια και να έχει επαφές με ανθρώπους που έχουν στα «χέρια» τους την κρουαζιέρα. Ακόμη ένα στοιχείο του μεγάλου ανοίγματος με την κρουαζιέρα. Ο Βόλος, μέσω των εντύπων και μόνο της εταιρίας που εκπροσωπεί την Costa Pacifica, διαβάζεται από 6 εκ. ανθρώπους, που ενδιαφέρονται για μια εξόρμηση στη Μεσόγειο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.