Τελικά είναι πολύ in να ασχολείσαι με το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου το τελευταίο χρονικό διάστημα ,αλλιώς δεν εξηγείται η εκ των υστέρων, κινητικότητα των φορέων στο σημερινό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία 2 χρόνια, με την υποβάθμιση του ενδιαφέροντος των αεροπορικών εταιρειών να προσθέσουν το αεροδρόμιο στους μελλοντικούς προορισμούς τους.
Αυτό έχει επιδεινωθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα με την παράλληλη αλλαγή των προγραμμάτων των tour operator εξ αιτίας της αναδιάρθρωσης αυτών, που προκύπτουν από τα δεδομένα της τουριστικής δραστηριότητας στην ευρύτερη μεσόγειο και στον ελλαδικό χώρο με μειωμένο ενδιαφέρον.
Τα βασικά χαρακτηριστικά των υποδομών διαμονής στην περιοχή μας ,που είναι μικρής χωρητικότητας και έχουν μεγάλη διασπορά χωροθέτησης , επιδεινώνουν το χαμηλό ενδιαφέρον των tour operator.
Έγκαιρα το 2013 ως πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας είχα κατάθεση πρόταση δημιουργία φορέα προβολής σε Περιφερειακό Επίπεδο και ενώ κατ αρχήν συμφώνησαν σε επίπεδο Μαγνησίας ,όλοι οι φορείς που εμπλέκονται άμεσα η έμμεσα με την τουριστική δραστηριότητα είτε σε επίπεδο προβολής και προώθησης της περιοχής είτε σε επίπεδο εξυπηρέτησης από τις υπηρεσίες που θα μπορούσε να προσφέρει ένα ζωντανό αεροδρόμιο Το ενδιαφέρον επί της οικονομικής συμμετοχής των φορέων που ακολούθησε, ήταν αδιάφορο επι της ουσίας ,απογοητευτικό και αυτό με ανάγκασε να δηλώσω ότι δεν δικαιούνται να ομιλούν για το δήθεν ενδιαφέρον τους και να κάνουν επικοινωνιακά παιχνίδια, αν δεν έχουν την «επιταγή» ,με το ποσό συμμετοχής ετησίως σ αυτή την προσπάθεια που προτείναμε του «όλοι μαζί μπορούμε» φορείς και ιδιωτική πρωτοβουλία.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας , ο μοναδικός φορέας που άμεσα έχει στηρίξει το Αεροδρόμιο μέχρι το 2014 , έχει καταθέσει ήδη το ενδιαφέρον, ο ίδιος περιφερειάρχης κος Κώστας Αγοραστός να στηρίξει την προσπάθεια, δημιουργίας μιας συνέργειας των φορέων, στην περίπτωση που θα μπορούσε να υπάρξει ουσιαστικό και έμπρακτο οικονομικό ενδιαφέρον των φορέων που θέλουν να δημιουργήσουν κοινή συνέργεια, μέσα από ένα σχήμα προώθησης και προβολής όχι μόνο του αεροδρομίου αλλά και ευρύτερα της περιοχής .
Έχω επανειλημμένα καταγράψει ότι το κράτος δεν μπορεί να αξιοποιήσει τα εργαλεία του και στην περίπτωσή μας δεν ενδιαφέρθηκαν ακόμα , ούτε οι ιδιώτες στην πρόσφατη διαδικασία παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων.
Έχω έλθει σε σύγκρουση τοπικά με απόψεις ότι θέλουν το αεροδρόμιο δημόσιο, με επικοινωνιακές απόψεις φορέων, την προηγούμενη χρονική περίοδο για δημόσιες σχέσεις όταν κατέβαιναν τα αεροπλάνα ,και προσπαθώ να δώσω να καταλάβουν ,ανεπιτυχώς οτι μόνο με μια μεγάλη πανθεσσαλική συνέργεια δημόσιας περιφερειακής και περιφερειακής ιδιωτικής πρωτοβουλίας θα έλθει η λύση.
Οι οποιαδήποτε άλλες θεωρίες ορισμένων δεν οδηγούν σε λύσεις αλλά οδηγούν σε χάσιμο χρόνου και κινδυνεύει να απαξιωθεί το Αεροδρόμιο ως προς τις δυνατότητες που μπορεί αυτό να προσφέρει στην ανάπτυξη του τουρισμού αλλά και της συγκοινωνίας της κεντρικής Ελλάδας.
Μάταια 2-3 προσπαθούμε να το κάνουμε κτήμα και των υπολοίπων αυτό αλλά προσκρούουμε στην άρνηση ,η καλλίτερα στο αδιάφορο σφύριγμα ορισμένων όταν πρόκειται να συνεισφέρουν οικονομικά σ αυτή την προσπάθεια της συνέργειας.
Aν σταματήσουμε τις διαβουλεύσεις, τα στρογγυλά τραπέζια και τις επικοινωνιακές δράσεις για να δείχνουμε ότι στηρίζουμε το αεροδρόμιο, η λύση έρχεται άμεσα βάζοντας άμεσα το χέρι στην τσέπη μας ξεκινώντας από τους φορείς που εκπροσωπούν την ιδιωτική πρωτοβουλία, μεμονωμένη ιδιωτική πρωτοβουλία και να απαιτήσουμε από τους φορείς του ευρύτερου δημοσίου τομέα την ετήσια στόχευση των ήδη διαθέσιμων πόρων στην προσπάθεια αυτή ετήσια.



































