Ο ανοιξιάτικος καιρός, η τεχνική διαδρομή του Πηλίου και οι μάχες των 90 οδηγών με το χρονόμετρο αποτέλεσαν μια καλή ευκαιρία για αρκετό κόσμο, όλων των ηλικιών, να παρευρεθεί στη φημισμένη «43η Seajets Ανάβαση Πορταριάς».
Η δράση του πέμπτου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, ξεκίνησε με την ΟμάδαΝ. Ο Μηνάς Μπενής με Mitsubishi Lancer Evo IX ήταν ο νικητής της ομάδας.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας πραγματοποίησε το ταχύτερο πέρασμα στο πρώτο σκέλος, ενώ κατάφερε να υπερασπιστεί το προβάδισμα του στο δεύτερο μέρος του αγώνα. Με αυτή την επίδοση επικράτησε για τρίτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα και διεύρυνε τη βαθμολογική διαφορά του στο κυνήγι του τίτλου. Παράλληλα, ο οδηγός του τετρακίνητου αγωνιστικού κατέκτησε τη νίκη και στην κλάση Ν4 όπου συμμετείχε.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου της ομάδαςΝ καθώς και της κλάσης Ν4 ανέβηκε ο πρωταθλητής της ομάδας το 2023, Γιώργος Θάνασης. Ο 35χρονος οδηγός πραγματοποίησε αντεπίθεση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, όπου και σημείωσε χρόνο-ρεκόρ για την ομάδαΝ, το οποίο παρόλ’ αυτά δεν ήταν ικανό να του χαρίσει τη νίκη.
Εξαιρετική η μάχη των δυο οδηγών, με τη συνολική διαφορά τους να είναι μόλις τρία δέκατα!
Τρίτος σε ομάδα και κλάση με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer EvoIX ήταν ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ο οποίος συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις μαζεύοντας αγωνιστικά χιλιόμετρα, πίσω από το τιμόνι του τετρακίνητου αγωνιστικού του. Δεύτερο διαδοχικό βάθρο για τον οδηγό από την Τρίπολη, έπειτα από τη συμμετοχή του στην Ανάβαση Δημητσάνας για τον θεσμό του Κυπέλλου Αναβάσεων το καλοκαίρι.
Ο Παναγιώτης Σμυρναίος ήταν ο μεγάλος νικητής στα δίλιτρα της ομάδας και την κλάση Ν2.
Ο οδηγός του Peugeot 106 έθεσε τον ρυθμό στο πρώτο πέρασμα, ενώ κατάφερε να ελέγξει τη συνολική διαφορά και διατηρηθεί μπροστά από τον ανταγωνισμό κατά το δεύτερο ανέβασμα στη διαδρομή.
Ο νικητής της κλάσης Ν3, Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, με Honda Civic TypeR μπορεί να σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της δίλιτρης κατηγορίας, κατά το δεύτερο πέρασμα του από τη διαδρομή παρόλ’ αυτά, περιορίστηκε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας.
Στην τρίτη θέση της Ν έως 2 Λίτρα ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Πανάγγελος Ρέκκας με Peugeot 106.
Ο οδηγός του γαλλικού αγωνιστικού, που τερμάτισε στη δεύτερη θέση της Ν2, βγήκε νικητής στη μάχη με αντιπάλους τους Βίκτωρα Ρέκκα με Citroen Saxo και Κωνσταντίνο Τασούλα με Peugeot 106.
«Γαλλικός εμφύλιος», που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών ήταν η μάχη των δυο οδηγών, με τη συνολική διαφορά τους να μην ξεπερνά το μισό δευτερόλεπτο και τον Κορίνθιο οδηγό του Citroen Saxo να επικρατεί και να ακολουθεί τον αδερφό του στο βάθρο, τερματίζοντας στη τρίτη θέση της κλάσης Ν2.
Ο Χρήστος Λάππας, στην πρώτη του εμφάνιση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων πίσω από τα πηδάλια του Ford Fiesta R5, κατέκτησε τη νίκη στην Ομάδα Α της «43ης Seajets Ανάβασης Πορταριάς».
Εξαιρετικό αποτέλεσμα για τον Γιαννιώτη οδηγό στη δεύτερη επαφή του με το αγωνιστικό που έχει κατακτήσει νίκες και πρωταθλήματα στους αγώνες ράλι στα χέρια του Γιώργου Αναπολιοτάκη.
Στη δεύτερη θέση της ομάδας, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο πρωταθλητής της προηγούμενης χρονιάς Βασίλης Μπάτζανος με Citroen Saxo, ο οποίος ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη δίλιτρη κατηγορία καθώς και την κλάση Α6.
Τρίτος στην ομάδα Α ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC, έπειτα από την επίδοση του στο δεύτερο πέρασμα.
Οι Ανδρέας Μαραγκάκης και Σταμάτης Μιχαήλ, με Peugeot 106, συμπλήρωσαν στη δεύτερη τρίτη θέση αντίστοιχα, το βάθρο στην Α έως 2 λίτρα και την κλάση Α6.
Αξίζει να αναφερθεί η επίδοση του Βασίλη Ανάγνου, ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το ημιαξόνιο του Citroen Saxo του κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους, το οποίο και επισκεύασε στο δεύτερο μέρος του αγώνα πετυχαίνοντας τη δεύτερη καλύτερη επίδοση στη δίλιτρη κατηγορία και την κλάση Α6, μόλις 0.01δλ (!) πίσω από τον νικητή Βασίλη Μπάτζανο.
Ο Κώστας Παπαχρήστος πραγματοποίησε τον καλύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη του αγώνα για την Ομάδα Ε και κατέκτησε τη νίκη στην ομάδα.
Παράλληλα, ο Αρτινός οδηγός του Citroen Saxo ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της δίλιτρης κατηγορίας καθώς και της κλάσης Ε10, όπου συμμετείχε.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, στην ομάδα αλλά και στη δίλιτρη κατηγορία ανέβηκε ο νικητής της κλάσης Ε11, Κώστας Ντόφης, με Ford Escort MKII, ενώ στην τρίτη θέση σε ομάδα και την Ε έως 2 λίτρα ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Βαγγέλης Τσιούρης με Renault Clio.
Παράλληλα, ο Γιαννιώτης οδηγός του γαλλικού «φουσκωτού» τερμάτισε δεύτερος στη κλάση Ε11, ενώ την τριάδα του βάθρου της κλάσης συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Μπίμπικας με VW Golf MK2.
Στην κλάση Ε10, τον νικητή Κώστα Παπαχρήστο ακολούθησαν τα Peugeot 205 των Κώστα Τραγή και Κώστα Ντέκα.
Μόλις ένα δευτερόλεπτο και τρία δέκατα χώρισαν τον νικητή της κλάσης Ε12 Κωνσταντίνο Καρμανιόλα με Ford Sierra από τον Θοδωρή Μούγιο με BMW M3 E30. Τρίτος στην κλάση τερμάτισε ο Γρηγόρης Δουδούλης με Citroen Xsara.
Επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί στη φετινή διοργάνωση ο Mάριος Ηλιόπουλος, που κατέκτησε τη νίκη στη κατηγορία Formula Saloon στη φετινή «43η Seajets Ανάβαση Πορταριάς».
Ο οδηγός του Ford Fiesta στα χρώματα της Seajets, που σημείωσε τον χρόνο της κατηγορίας καθώς και τον απόλυτο χρόνο ημέρας στην άτυπη γενική κατάταξη, πέτυχε την τέταρτη διαδοχική νίκη του στο πρωτάθλημα αναβάσεων διευρύνοντας τη βαθμολογική διαφορά από τους διώκτες του, στο κυνήγι του τίτλου, τρεις γύρους πριν το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς.
Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Pete Parthenis με Mitsubishi Lancer Evo IX, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο «Kanellos» με Peugeot 106 που επικράτησε στη κατηγορία FSA2L.
Στη δίλιτρη κλάση των ατμοσφαιρικών, πίσω από τον νικητή «Kanellos», δεύτερος ολοκλήρωσε ο Γιάννης Δρακόπουλος με το νέο του Peugeot 106, ενώ ο Νίκος Σκαρλάτος υποχώρησε στην τρίτη θέση έπειτα από προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους.
Άτυχος στάθηκε ο Νίκος Αργυράκης με Peugeot 106 που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη, ενώ είχε σημειώσει τον δεύτερο χρόνο της κλάσης στο πρώτο σκέλος του αγώνα.
Στα ατμοσφαιρικά της κατηγορίας FSA, ο Νίκος Στραβοκώστας ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής καθώς πέτυχε το 4/4 σε δοκιμές και αγώνα. Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort MK2 και Δημήτρης Ντιντόκας με BMW E36 τον ακολούθησαν στο βάθρο, στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Στα δικίνητα υπετροφοδοτούμενα της FST2, η νίκη πήγε στα χέρια του Νίκου Παπαδόπουλου με το θηριώδες Ford Escort MKII. «Μικρός Δαυίδ» απέναντι στους Γολιάθ της κατηγορίας ήταν το Skoda Fabia TSi του Ιορδάνη Κυριαζίδη που ολοκλήρωσε την «43η Seajets Ανάβαση Πορταριάς» στη δεύτερη θέση της κλάσης. Ο νικητής της κλάσης στον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος, Βαγγέλης Χαντζής με Alfa Romeo 75, αντιμετώπισε προβλήματα με το ιταλικό αγωνιστικό του, τερματίζοντας τρίτος.
Η «43η Seajets Ανάβαση Πορταριάς» ολοκληρώθηκε τις εντυπωσιακές πλαγιολισθήσεις των αυτοκινήτων Drift που προσέφεραν άφθονο θέαμα.
Ο αγώνας που αποτέλεσε τον πέμπτο γύρο του θεσμού, τελέστηκε υπό την αιγίδα της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, με τη Λ.Α. Βόλου να έχει την ευθύνη της οργάνωσης.
Στο πλευρό των οργανωτών για ακόμη μία χρονιά, βρέθηκε η Περιφέρεια Θεσσαλίας, η ΠΕ Μαγνησίας και το τμήμα Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Βόλου ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ, που στήριξαν για ακόμα μια χρονιά έμπρακτα το σημαντικό αυτό γεγονός για την ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας.
«Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη χρονιά και σας περιμένουμε στη φημισμένη διαδρομή του Πηλίου το 2025, για την «44η Ανάβαση Πορταριάς», τονίζουν οι διοργανωτές.


















