Μεγάλη επιτυχία για τη Βολιώτισσα αθλήτρια του Ταξιάρχη Στεφανία Ζαχείλα η οποία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα πάλης στην άμμο, στο Βιετνάμ.
Η Ζαχείλα στην 1η στάση του World Series Beach Wrestling ήταν καθηλωτική και έφτασε έως την κορυφή χωρίς να χάσει ούτε πόντο στην κατηγορία +70κ., επικρατώντας των Χοανγκ (Βιετνάμ) με 4-0, Νγουεν (Βιετνάμ) με 1-και Το (Βιετνάμ) με 3-0.
Σε σχετική ανακοίνωση του συλλόγου της αναφέρονται τα εξής: “Το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία +70kg κατέκτησε η αθλήτριά μας Στεφανία Ζαχείλα στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα στην Ντα Νανγκ του Βιετνάμ. Με δύναμη, αποφασιστικότητα και αγωνιστική ψυχή, κυριάρχησε σε όλους τους αγώνες και ανέβηκε στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου, χαρίζοντάς μας περηφάνια και συγκίνηση. Συγχαρητήρια για αυτή τη σπουδαία επιτυχία”.



















