Έμαθαν και… μποξ τα παιδιά που μετέχουν στο summer camp της Νίκης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε επαφή και με το άθλημα του μποξ ήρθαν σήμερα Τετάρτη (24/6) τα παιδιά που μετέχουν στο καλοκαιρινό καμπ της Νίκης, το οποίο διοργανώνει το τμήμα στίβου του συλλόγου.

Όπως αναφέρεται: «Άλλη μια μέρα αξέχαστη, άλλη μια μέρα που τα παιδιά μας είχαν όμορφες αθλητικές εμπειρίες!

Το πρωινό μας ξεκίνησε με στίβο, σκυταλοδρομίες και παιχνίδια ταχύτητας, ενώ σύντομα μετακινηθήκαμε για να διδαχθούμε το άθλημα της πυγμαχίας!

Στον χώρο του Α.Σ. Πυγμαχίας Νέοι Αργοναύτες και με δάσκαλο των παιδιών μας τον εξαιρετικό Μάριο Ρηγάκη, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά, τα παιδιά μας έμαθαν τα πρώτα μυστικά ενός από τα αρχαιότερα αθλήματα και όπως ήταν αναμενόμενο, το απόλαυσαν και το χάρηκαν με την καρδιά τους!».

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.