Έμεινε στη Μαρκό ο Παύλος Κυριακίδης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο Παύλος Κυριακίδης που έχει περάσει μία τριετία στη Νίκη Βόλου ανανέωσε τη συνεργασία του με τη Μαρκό. Η ανακοίνωση:

“Η ΠΑΕ Μαρκό ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον έμπειρο μέσο, Παύλο Κυριακίδη. Ο 35χρονος άσος, ο οποίος εντάχθηκε στο δυναμικό μας την περασμένη σεζόν προερχόμενος από τα Χανιά, θα συνεχίσει να προσφέρει την ποιότητα, την προσωπικότητα και την πολύτιμη εμπειρία του στη μεσαία γραμμή της ομάδας μας και κατά τη νέα αγωνιστική περίοδο”.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.