Την ανανέωση της συνεργασίας με τον Χρήστο Τόμε, που πέρυσι έκανε καλή χρονιά με έξι γκολ στο ενεργητικό του, γνωστοποίησε η Ένωση Λεχωνίων-Νηλέα.
Αναλυτικά: “Η Ε.Λ. Νηλέα ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Χρήστο Τόμε, ο οποίος θα συνεχίσει να φορά τα χρώματα της ομάδας μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Σε μια χρονιά γεμάτη απαιτήσεις, ο Χρήστος αποτέλεσε σημείο αναφοράς με την αγωνιστική του συνέπεια, το πάθος του για τη νίκη και την αφοσίωσή του στον σύλλογο. Η παρουσία του εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου αντικατοπτρίζει τις αξίες πάνω στις οποίες χτίζεται η Ε.Λ. Νηλέα.
Η παραμονή του δεν αποτελεί απλώς μία ακόμη ανανέωση. Αποτελεί μια ξεκάθαρη επιβεβαίωση της κοινής μας επιθυμίας να συνεχίσουμε μαζί την πορεία που έχουμε χαράξει, με υψηλές φιλοδοξίες και ξεκάθαρους στόχους.
Παίκτες με ποιότητα, χαρακτήρα και νοοτροπία πρωταγωνιστή αποτελούν τον πυρήνα της επόμενης ημέρας και ο Χρήστος Τόμε είναι αναμφίβολα ένας από αυτούς. Χρήστο, σου ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία με τα χρώματα της ομάδας μας”.




















