Με τη λήξη της σεζόν 2024 και τη συμμετοχή της ομάδας σε τρεις διαγωνισμούς σε Αυστρία, Ουγγαρία και Τσεχία, οι υπεύθυνοι της Centaurus Racing στέκονται ιδιαίτερα στο τελευταίο τους μονοθέσιο το Pyrius R, που όπως τονίζουν ξεπέρασε κάθε προηγούμενο στην 15ετή ιστορία της ομάδας.
«Η Centaurus Racing ξεκίνησε τη χρονιά δυναμικά και προσηλωμένη στον στόχο, μην επιτρέποντας στις καταστροφικές συνέπειες και στην καθυστέρηση λόγω των πλημμυρών στην περιοχή της Θεσσαλίας να επηρεάσουν το έργο της», σημειώνουν χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή τους.
Μάλιστα, επισημαίνουν ότι ολοκληρώνοντας τη διαδικασία του recruitment, δηλαδή της στελέχωσης της ομάδας με νέα μέλη, η Centaurus Racing επικεντρώθηκε στους προκριματικούς των διαγωνισμών (registration quizzes), όπου εξετάστηκε σε γνώσεις πάνω στον σχεδιασμό των μονοθέσιων αλλά και σε μηχανολογικά, ηλεκτρολογικά και οικονομικά προβλήματα γενικότερων γνώσεων. Έχοντας εξασφαλίσει τη συμμετοχή στον διαγωνισμό της Αυστρίας λόγω της 3ης θέσης στην αγωνιστική περίοδο 2023, και παίρνοντας το εισιτήριο για το FSN, FS East, FS Czech και FS Greece μετά την επιτυχημένη προσπάθεια των registration, η ομάδα άνοιξε τον δρόμο για μια έντονη και ανταγωνιστή περίοδο στην οποία πρόκειται να αγωνιστεί ανάμεσα στις καλύτερες ομάδες του κόσμου στην κατηγορία μονοθέσιων εσωτερικής καύσης.
«Με πρωταγωνιστή τον Pyrius R, το 10ο στη σειρά μονοθέσιο της ομάδας, η Centaurus Racing κάνει πρώτη στάση στο Red Bull Ring της Αυστρίας, μια από τις πιο γνωστές πίστες F1. Ανάμεσα στις καλύτερες ομάδες της combustion κατηγορίας, η ομάδα σημείωσε σημαντικές διακρίσεις τόσο στα στατικά όσο και στα δυναμικά αγωνίσματα. Συγκεκριμένα, η ομάδα έλαβε την 2η θέση στο στατικό αγώνισμα της Κοστολόγησης του αυτοκινήτου (Cost & Manufacturing event), την 3η θέση στο αγώνισμα του Μηχανολογικού Σχεδιασμού (Engineering Design event), την 3η θέση στο δυναμικό αγώνισμα του Endurance, πετυχαίνοντας μάλιστα τον 3ο καλύτερο χρόνο σε μια πίστα 22km και τέλος την 3η θέση στην Αποδοτικότητα του μονοθέσιου, κατακτώντας έτσι την 4η θέση στην Overall κατάταξη του διαγωνισμού» αναφέρεται σχετιά.
Συνεχίζοντας στην Ουγγαρία στην πίστα του ZalaZone, με ακόμη περισσότερες διακρίσεις, η ομάδα κατάφερε να σημειώσει την 1η θέση στο στατικό αγώνισμα του Μηχανολογικού Σχεδιασμού, τη 1η θέση στην Κοστολόγηση και Κατασκευή του αυτοκινήτου, την 2η θέση στην παρουσίαση του Επιχειρηματικού πλάνου(Business Plan Presentation) κατακτώντας έτσι την 1η θέση στο Static Overall, δηλαδή 1η θέση σε όλη την κατηγορία στατικών αγωνισμάτων. Ακόμη, το μονοθέσιο σημείωσε τον 2ο καλύτερο χρόνο στο αγώνισμα του Autocross, έτσι η ομάδα κατάφερε να συγκεντρώσει τους απαραίτητους πόντους που την οδήγησαν στην 3η θέση οverall για το FS East.
Τέλος, στην Τσεχία, στην πίστα του Autodrom Most, η ομάδα κατέκτησε την 1η θέση στο αγώνισμα του μηχανολογικού σχεδιασμού, την 3η θέση στο αγώνισμα της κοστολόγησης του αυτοκινήτου, ενώ στα δυναμικά αγωνίσματα σημείωσε την 2η θέση στο Autocross, την 2η θέση στην αποδοτικότητα (Efficiency) του μονοθέσιου και την 3η θέση στο endurance. Μάλιστα στο τελευταίο η ομάδα σημείωσε το γρηγορότερο Driver change σε όλη την διοργάνωση εξασφαλίζοντας ένα ακόμα special award. Η ομάδα έτσι κατέκτησε την 3η θέση του βάθρου για την Overall κατάταξη του FS Czech Republic, ολοκληρώνοντας έτσι μια επιτυχημένη αγωνιστική χρονιά με συνολικά 18 διακρίσεις. Αξίζει να αναφερθεί ότι κυριάρχησε στο βάθρο του διαγωνισμού το γαλανόλευκο χρώμα καθώς 2 από τις 3 κορυφαίες ομάδες έφεραν την ελληνική σημαία.
«Η ομάδα με την φετινή σεζόν έχει ολοκληρώσει μια επιτυχημένη πορεία 15 χρόνων έρευνας και καινοτομίας στην κατηγορία μονοθέσιων εσωτερικής καύσης, και θέτει καινούργιους και υψηλότερους στόχους για την ερχόμενη χρονιά καθώς προχωράει στην μετάβαση σε ηλεκτρικό μονοθέσιο. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας που στέκεται αρωγός στο έργο μας, την Περιφέρεια Θεσσαλίας, τους χορηγούς μας, αλλά και τους ανθρώπους που μας στηρίζουν σε αυτή την πολυετή προσπάθεια» καταλήγει η ανακοίνωση.