Η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Μαγνησίας ανέλαβε την υγειονομική κάλυψη του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Στίβου Ανδρών-Γυναικών 2026, που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Ιουνίου 2026 στο Πανθεσσαλικό Στάδιο του Βόλου.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: «Η παρουσία μας ξεκίνησε από την Παρασκευή 19 Ιουνίου, όπου καλύψαμε και τις επίσημες προπονήσεις των αθλητών, διασφαλίζοντας την ασφάλειά τους από την πρώτη στιγμή.
Συνολικά 18 διασώστες της Ομάδας μας κάλυψαν ένα γεγονός διεθνούς εμβέλειας με τη συμμετοχή 22 Εθνικών Ομάδων και την παρουσία Ολυμπιονικών και Παγκόσμιων Πρωταθλητών από όλα τα Βαλκάνια και όχι μόνο-με περίπου 800-900 άτομα συνολικά να συμμετέχουν στη διοργάνωση.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοργάνωση για την εμπιστοσύνη που για ακόμη μια φορά έδειξαν στην Ομάδα μας-είναι πάντα τιμή και χαρά να βρισκόμαστε δίπλα σε τέτοιες σημαντικές διοργανώσεις!».


















