Μέσα σε ιδιαίτερα όμορφο και οικογενειακό κλίμα πραγματοποιήθηκε το Σάββατο (27/6) στο δημοτικό στάδιο Βελεστίνου η τελετή λήξης της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ρήγα Φεραίου. Μικροί αθλητές, γονείς και προπονητές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια ξεχωριστή γιορτή, με αγώνες στους οποίους οι γονείς φόρεσαν ποδοσφαιρικά παπούτσια και αγωνίστηκαν μαζί με τα παιδιά τους, χαρίζοντας άφθονο γέλιο και όμορφες στιγμές. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με απονομές μεταλλίων σε όλους τους αθλητές, μπάρμπεκιου και ευχές για καλό καλοκαίρι, ανανεώνοντας το ραντεβού για τη νέα αγωνιστική χρονιά.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.




















