Με δύο παίκτες κάτω των 22 και ο τελικός του Σούπερ Καπ ΑΕΚ-ΟΦΗ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε αντίθεση με την περασμένη σεζόν όπου ήταν υποχρεωτική η συμμετοχή ενός ποδοσφαιριστή, για την σεζόν 2026-2027 ανεβαίνει στους δύο. Κάτι το οποίο σημαίνει πως δεν θα ισχύσει μόνο στο Κύπελλο Ελλάδας αλλά και στο Σούπερ Καπ ανάμεσα στον ΟΦΗ και την ΑΕΚ.

Οι δύο ομάδες είναι υποχρεωμένες να έχουν δύο παίκτες που έχουν γεννηθεί από το 2004 και έπειτα, στην βασική ενδεκάδα άρα και μεγαλύτερο αριθμό στην αποστολή. Ένας παράγοντας που βέβαια δίνει πολύ μεγαλύτερο πλεονέκτημα στον ΟΦΗ έναντι της ΑΕΚ καθώς στο ρόστερ του, υπάρχει μεγάλος αριθμός παικτών που το επίπεδο τους είναι για να ξεκινήσουν ακόμα και βασικοί.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.