Ο  Σάινθ «σταμάτησε» τον Φερστάπεν στη Μελβούρνη, εγκατέλειψε ο Ολλανδός

Ο θρίαμβος της Ferrari και η εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν ήταν τα δύο στοιχεία που χαρακτήρισαν το Γκραν Πρι της Μελβούρνης, που ολοκληρώθηκε με τον θρίαμβο του Ισπανού Κάρλος  Σάινθ και το «1-2» της ιστορικής εταιρείας κατασκευαστών, καθώς δεύτερος τερμάτισε ο Μονεγάσκος Σαρλ Λεκλέρκ.

Ο Ολλανδός, τρις παγκόσμιος πρωταθλητής και αδιαφιλονίκητο φαβορί και για τον εφετινό τίτλο, υποχρεώθηκε -λόγω προβλήματος πέδησης στο RB20 του- να εγκαταλείψει τον αγώνα, που διεξήχθη στην πίστα Albert Park και ήταν ο τρίτος του εφετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Αφού επικράτησε εύκολα στους πρώτους δύο αγώνες της σεζόν, στο Μπαχρέιν και στην Σαουδική Αραβία, ο Φερστάπεν εξασφάλισε την 35η pole position του στην F1 και λογικά ήλπιζε ότι θα ισοφαρίσει το ρεκόρ των 10 διαδοχικών νικών, που είχε από την περασμένη σεζόν, ξεπερνώντας στον σχετικό πίνακα τον Γερμανό, Σεμπάστιαν Φέτελ (σ.σ. εννέα σερί νίκες το 2013).

Όμως στον δεύτερο γύρο του αγώνα, ο  Σάινθ προσπέρασε τον Ολλανδό «πιλότο», ο οποίος λίγο αργότερα, διαπίστωσε ότι από το μονοθέσιό του έβγαινε «μπλε καπνός».

«Μόλις έσβησαν τα φώτα, το δεξί φρένο έκλεισε, οπότε το αυτοκίνητο ήταν δύσκολο να οδηγηθεί από την αρχή», εξήγησε στην συνέχεια ο «Mad Max», ο οποίος μετρούσε 43 διαδοχικά GP χωρίς να εγκαταλείψει.

Ο Ολλανδός παραμένει στην κορυφή του πρωταθλήματος, αλλά ο Λεκλέρκ πέρασε στην δεύτερη θέση, μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω από τον επικεφαλής (σ.σ. 51 βαθμοί έναντι 47).

Όπως στη Σινγκαπούρη τον περασμένο Σεπτέμβριο -όπου τελείωσε το πρώτο σερί δέκα νικών του Φερστάπεν- ο  Σάινθ, μόλις επέστρεψε από την επέμβαση σκωληκοειδίτιδας πριν από 15 ημέρες, έφθασε στην τρίτη νίκη του στην F1, μετά τη Σιγκαπούρη το 2023 και το Σιλβερστόουν το 2022.

«Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας, σωματικά δεν ήταν ο πιο εύκολος, αλλά ήμουν σε μεγάλο βαθμό μόνος, οπότε μπορούσα να διαχειριστώ τον ρυθμό και τα ελαστικά», σχολίασε ο Ισπανός οδηγός στον τερματισμό.

Ο  Σάινθ και ο Λεκλέρκ «προσέφεραν» στη Ferrari το πρώτο της «1-2 μετά το GP του Μπαχρέιν το 2022. «Είναι ωραία αίσθηση, ειδικά για την ομάδα», είπε ο Λεκλέρκ, ο οποίος τερμάτισε μπροστά από τον Βρετανό, Λάντο Νόρις με McLaren, ενώ ο «ομόσταυλος» του, ο Αυστραλός Οσκαρ Πιάστρι, απέτυχε ν’ ανεβεί στο βάθρο, στο τέλος του αγώνα που σημαδεύτηκε από το εντυπωσιακό ατύχημα του Τζορτζ Ράσελ.

Ο Βρετανός οδηγός προσέκρουσε σε προστατευτικό τοίχο, πριν καταλήξει στην αριστερή πλευρά του μονοθεσίου του που σταμάτησε στην μέση της πίστας. Ευτυχώς, ήταν ένα ατύχημα χωρίς σωματικές συνέπειες για τον έμπειρο οδηγό.

Στα αξιοσημείωτα του αγώνα, το γεγονός ότι ο Βρετανός επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Λιούις Χάμιλτον -ο οποίος αναμένεται την επόμενη χρονιά στην Ferrari και στη θέση του Σάινθ- εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στον κινητήρα.

Η πρώτη οκτάδα της τελικής κατάταξης, έχει ως εξής:

  1. Κάρλος Σάινθ (Ισπανία/Ferrari) τα 311.402 χλμ. σε 1:20:26.843
  2. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) 2.366
  3. Λάντο Νόρις (Βρετανία/McLaren-Mercedes) 5.904
  4. Όσκαρ Πιάστρι (Αυστραλία/McLaren-Mercedes) 35.770
  5. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull) 56.309
  6. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Aston Martin-Mercedes) 1:20.992
  7. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin-Mercedes) 1:33.222
  8. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/Racing Bulls-Red Bull) 1:35.601

AMΠΕ

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.