Σε μία χρονιά-ορόσημο, που συνδυάζει τη συμπλήρωση 100 χρόνων με την άνοδο στη Γ’ Εθνική, ο Ρήγας Φεραίος ετοιμάζεται για το τελευταίο ματς της σεζόν με τον Πύρασο το Σάββατο (9/5, 18.30) στο Βελεστίνο, στο οποίο θα γίνει η απονομή της κούπας του πρωταθλητή της Α’ ΕΠΣΘ, ενώ θα υπάρχει ελεύθερη είσοδος.
Σε ανακοίνωση του βελεστινιώτικου συλλόγου αναφέρεται: «Έφτασε η μεγάλη στιγμή μας!
Η ώρα να αποθεώσουμε τους πρωταθλητές μας!
Η ώρα της στέψης!
Σε αυτή τη γιορτή δεν μπορεί να λείψει ο κόσμος μας, η δύναμή μας σε όλη τη φετινή πορεία!
Τελευταίος αγώνας της σεζόν απέναντι στην αξιόμαχη ομάδα του Πυράσου νέας Αγχιάλου.
Στάδιο Βελεστίνου
Σάββατο 18:30
Οι πόρτες ανοίγουν στις 18:00
Είσοδος ελεύθερη για όλους τους φιλάθλους
Ελάτε από νωρίς-θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις!
Μετά τον αγώνα θα ακολουθήσει η στέψη του Πρωταθλητή ΕΠΣΘ.
Όλοι εκεί!».



















