Ώρα στέψης το Σάββατο (9/5) για τον Ρήγα Φεραίο με ελεύθερη είσοδο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Μετά το τελευταίο ματς με τον Πύρασο στο Βελεστίνο

Σε μία χρονιά-ορόσημο, που συνδυάζει τη συμπλήρωση 100 χρόνων με την άνοδο στη Γ’ Εθνική, ο Ρήγας Φεραίος ετοιμάζεται για το τελευταίο ματς της σεζόν με τον Πύρασο το Σάββατο (9/5, 18.30) στο Βελεστίνο, στο οποίο θα γίνει η απονομή της κούπας του πρωταθλητή της Α’ ΕΠΣΘ, ενώ θα υπάρχει ελεύθερη είσοδος.

Σε ανακοίνωση του βελεστινιώτικου συλλόγου αναφέρεται: «Έφτασε η μεγάλη στιγμή μας!

Η ώρα να αποθεώσουμε τους πρωταθλητές μας!

Η ώρα της στέψης!

Σε αυτή τη γιορτή δεν μπορεί να λείψει ο κόσμος μας, η δύναμή μας σε όλη τη φετινή πορεία!

Τελευταίος αγώνας της σεζόν απέναντι στην αξιόμαχη ομάδα του Πυράσου νέας Αγχιάλου.

Στάδιο Βελεστίνου

Σάββατο 18:30

Οι πόρτες ανοίγουν στις 18:00

Είσοδος ελεύθερη για όλους τους φιλάθλους

Ελάτε από νωρίς-θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις!

Μετά τον αγώνα θα ακολουθήσει η στέψη του Πρωταθλητή ΕΠΣΘ.

Όλοι εκεί!».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.