Ανακοίνωση εναντίον της διαιτησίας του αγώνα με τον Λεβαδειακό εξέδωσε η ΠΑΕ ΝΠΣ Βόλος.
Αναλυτικά: «Ακόμα και σε έναν αγώνα χωρίς κανένα βαθμολογικό ενδιαφέρον, όπου τόσο η ομάδα μας όσο και ο Λεβαδειακός αγωνίστηκαν χωρίς σκοπιμότητες, η διαιτησία δεν κατάφερε να σταθεί στο ύψος της.
Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να αναφερθούμε σε όλα τα λάθη τους κατά τη διάρκεια του αγώνα, παρά μόνο σε αυτό του 1ου λεπτού, όπου τόσο ο διαιτητής Μόσχου όσο και ο VARίστας Πουλικίδης δεν καταλόγισαν πέναλτι στην ξεκάθαρη ανατροπή του Χουάνπι (φωτό).
Και αναρωτιόμαστε για μία ακόμη φορά. Για ποιο λόγο, κ. Λανουά, διατηρείτε τους διαιτητές αυτούς στους πίνακες;».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


















