Φημολογία ότι περνά στα χέρια του Μάριου Ηλιόπουλου η ΠΑΕ ΑΕΚ

Ο Μάριος Ηλιόπουλος

Την πώληση της ΑΕΚ φέρεται να έχει αποφασίσει ο Δημήτρης Μελισσανίδης, την οποία είχε αποκαλύψει πριν από λίγο διάστημα η στήλη Big Mouth του powergame.gr.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της στήλης, η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ φαίνεται να έχει βρει τον επόμενο πρόεδρό της και ιδιοκτήτη της, τον εφοπλιστή και γνωστό ακτοπλόο Μάριο Ηλιόπουλο της Seajet. Μάλιστα, ο Δημήτρης Μελισσανίδης συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια με τον Μάριο Ηλιόπουλο.

Παράλληλα, η στήλη αναφέρει ότι ο Δημήτρης Μελισσανίδης, έχοντας πλέον επιτύχει τους στόχους που είχε θέσει, όταν η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ βρισκόταν στη Γ’ Εθνική, κρίνει σκόπιμο ότι είναι το κατάλληλο timing, για να έρθει αυτή η στιγμή.

Πάντως, αν και κανένας από τους δυο δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο, πληροφορίες αναφέρουν πως το deal έχει γίνει και πλέον μένουν τα τυπικά, για να ολοκληρωθεί κι επίσημα.

Τι γράφει το ”Big Mouth”

«Πριν από κάμποσο καιρό σάς είχα γράψει ότι ο Δημήτρης Μελισσανίδης έχει αποφασίσει να πωλήσει την πολυαγαπημένη του ΑΕΚ. Φαίνεται ότι η σχετική πληροφορία απηχεί πέρα ως πέρα την πραγματικότητα, αφού ο «Τίγρης», έχοντας επιτύχει τους στόχους που είχε θέσει όταν η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ βρισκόταν στη Γ’ Εθνική, κρίνει σκόπιμο ότι είναι το κατάλληλο timing για να κάνει το exit. Με βάση αυτά που φτάνουν στ’ αυτιά μου, εσχάτως βρήκε αγοραστή και δη Έλληνα και εφοπλιστή. Ο λόγος για τον γνωστό ακτοπλόο Μάριο Ηλιόπουλο της Seajet, που είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια διατηρεί μια συνεργασία με τον πρόεδρο Δημήτρη. Αν και οι δύο πλευρές αποφεύγουν κάθε σχόλιο, οι γνωρίζοντες πρόσωπα και πράγματα έκαναν λόγο για ένα deal που μένουν τα τυπικά για να ολοκληρωθεί».

Η Seajets

Ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν είναι ένας ακόμα ακτοπλόος. Είναι ένας εφοπλιστής (δραστηριοποιείται στην ποντοπόρο ναυτιλία με εταιρίες όπως η Worldwide Green, Suez Fortune Investments και Swiss Carriers) που επεκτείνεται με κινήσεις-αστραπή. Έτσι, για παράδειγμα, μέσα σε μόλις λίγους μήνες, αγόρασε το 34.985-dwt Maersk Rapier και το 113.357-dwt Kyeema Seirit που προστέθηκαν στον στόλο της εταιρίας του. Και, όσο γρήγορα εξελίσσει τις εταιρίες του, τόσο μεθοδικά και προσεγμένα το κάνει ταυτόχρονα. Άλλωστε, ένας οδηγός αγώνων -όπως είναι και ο ίδιος- μπορεί να πάει πάντα γρήγορα, όμως είναι πάντοτε διαβασμένος για τη διαδρομή που θα ακολουθήσει.

Έτσι, τα τελευταία 28 χρόνια, έχει καταφέρει να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρία του κόσμου. Τη Seajets, η οποία πραγματοποιεί 260 συνδέσεις μεταξύ λιμανιών του Αιγαίου, εξυπηρετεί 26 νησιά στις Κυκλάδες και την Κρήτη, με έναν στόλο που μπορεί να μεταφέρει 1.450 οχήματα και 8.500 επιβάτες. Με έναν στόλο που διαθέτει το γρηγορότερο καταμαράν του κόσμου, αλλά και το μεγαλύτερο πλοίου του είδους του στον πλανήτη, το Tera Jet.

Όσο πρόσχαρος και ταπεινός χαρακτήρας είναι στην ιδιωτική του ζωή, τόσο ανταγωνιστικός και απόλυτος είναι στην επαγγελματική του. Η τελειομανία του για τη Seajets είναι… μνημειώδης. Συνεχίζει να επενδύει συνεχώς στην εταιρία, προσθέτοντας νέα πλοία στον στόλο της. Όπως το μεγάλο ταχύπλοο Unicorn (ex Scorpio) που ταξίδεψε στα τέλη του περασμένου μήνα από την Κροατία και μετασκευάζεται. Πιθανότατα, αυτό θα δρομολογηθεί στη Ραφήνα, όπου ο εφοπλιστής έδωσε «μάχη» για να πάρει μια θέση και επβιβεβαιώθηκε με την επιτυχία που είχε το Tera Jet. Γι’ αυτόν τον λόγο και πιθανότατα το Unicorn θα μετονομαστεί σε Tera Jet 2.

 

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.