Ο Άνθιμος Γαζής, σύμφωνα με πληροφορίες μας, καταθέτει σήμερα το πρωί ένσταση κατά του κύρους του αγώνα της 26ης αγωνιστικής με τον Κένταυρο (1-1). Η ομάδα του Κενταύρου χρησιμοποίησε τέσσερις αλλοδαπούς παίκτες στη βασική ενδεκάδα ενώ είχε κι έναν αναπληρωματικό. Οι άνθρωποι του Ανθίμου Γαζή υποστηρίζουν στην ένστασή τους -που συνέταξαν και θα καταθέσουν οι Αντώνης Ξηρός και Σπύρος Δεσύλλας μαζί με τον πρόεδρο του συλλόγου- πως επιτρέπεται στο φύλλο αγώνος η αναγραφή τεσσάρων ξένων και όχι πέντε όπως συνέβη στην προκείμενη περίπτωση. Η αλλαγή αναφορικά με τον αριθμό κοινοτικών/αλλοδαπών παικτών έγινε φέτος από την ΕΠΟ και περιλαμβάνεται στη συμπληρωματική προκήρυξη του πρωταθλήματος της ΕΠΣΘ.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



















