Εμφανώς εκνευρισμένος -το δήλωσε άλλωστε ο ίδιος- εμφανίστηκε ο Κώστας Βελιτζέλος στη συνέντευξη Τύπου. Ο προπονητής της Νίκης Βόλου ανέφερε ότι μετά το 55ο λεπτό η ομάδα του έφυγε από το γήπεδο, τίποτα δεν λειτούργησε σωστά, ζήτησε από τους παίκτες να αναλάβουν τις ευθύνες και συμπλήρωσε πως θα υπάρξουν κυρώσεις.
Αναλυτικά οι άκρως ενδιαφέρουσες δηλώσεις του: “Να δώσω συγχαρητήρια στον αντίπαλο προπονητή και την ομάδα του Απόλλωνα για τη μεγάλη νίκη που πέτυχε σήμερα. Και να πω ότι αυτό που συνέβη σήμερα σε εμάς, δεν μαζεύεται εύκολα. Εννοώ από το εγώ μας, θίχτηκε το εγώ μας, είναι αυτό που προσπαθούμε να χτίσουμε τόσο καιρό και ήρθαμε σήμερα, του δώσαμε μία και το διαλύσαμε. Ότι θα υπάρξουν πράγματα και κυρώσεις είναι σίγουρο γιατί δεν μπορεί επί 55 λεπτά να είσαι σε αυτό που έχεις πει, που έχει προετοιμάσει σωστός και ξαφνικά μετά το 55′ να φεύγεις από το γήπεδο. Και να μην μαζεύεται αυτό με τίποτα. Με οδηγίες από το ημίχρονο και να συμβεί ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έγινε. Και επειδή έχω μάθει να σέβομαι μέχρι τον τελευταίο, αυτό το πράγμα δεν το ανέχομαι το σημερινό. Όπως ήμουν εκεί για να καλύπτω πάντα το λάθος, το στραβό και να βγαίνω μπροστά σε όλα, έτσι είμαι και τώρα αλλά σίγουρα δεν θα είμαι μόνος μου. Τις ευθύνες κάποια στιγμή πρέπει να τις αναλάβουν και οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές. Και μιλάω για πολύ συγκεκριμένα πράγματα που ειπώθηκαν στο ημίχρονο. Και ξαφνικά από το 55′ και μετά ήμασταν το κάτι άλλο. Ανοιχτές γραμμές, έξυπνα ο αντίπαλος να το εκμεταλλεύεται και εμείς να μην το μαζεύουμε, έγιναν αλλαγές και οι αλλαγές ακολούθησαν τους υπόλοιπους το ίδιο πνεύμα, χωρίς σκέψη, εκνευρισμός, λάθος αποκρούσεις, τα πάντα, δεν υπάρχει δικαιολογία. Είμαι πολύ εκνευρισμένος. Δεν θα μείνει έτσι αυτό”.
Και συμπλήρωσε: “Ερχόμαστε από μία σειρά παιχνιδιών όσο και να μην άρεσαν τα αποτελέσματα, αλλά η εικόνα στα μάτια της τεχνικής ανάλυσης ήταν σωστή. Στη Φιλιππιάδα κάναμε το καλύτερο εκτός έδρας παιχνίδι μας. Κάναμε πράγματα, το ευχαριστηθήκαμε άσχετα αν το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που θέλαμε όλοι μας. Σήμερα ξανατρώμε γκολ από στημένο, με πολύ συγκεκριμένη δουλειά σε αυτό το κομμάτι και ξαφνικά να φεύγεις από το γήπεδο. Από τις δύο αντεπιθέσεις του αντιπάλου, δημιουργήθηκε τρικυμία. Ανεξήγητο. Έφυγε το μυαλό μας. Δεν πρόκειται να μείνει έτσι”.
Τέλος, σχολίασε πως ο Ναουμίδης είχε πρησμένο αστράγαλο από το παιχνίδι με τη Φιλιππιάδα (πριν το σημερινό ματς έκανε τρέξιμο) και ο Χολέβας ήταν τιμωρημένος, ενώ ο ένας από τους δύο θα έπαιζε σίγουρα σήμερα εφόσον ήταν διαθέσιμοι.
Αποδοκιμάστηκε ο Βελιτζέλος
Μετά τη λήξη του αγώνα, μικρή μερίδα των φιλάθλων, φεύγοντας από την σκεπαστή κερκίδα, αποδοκίμασε τον Κώστα Βελιτζέλο που κατευθύνονταν προς τα αποδυτήρια. “Ντροπή σας”, “φύγετε” ήταν μερικές εκφράσεις που ακούστηκαν… Σίγουρα τα τελευταία ανεπιτυχή αποτελέσματα έχουν φέρει απογοήτευση στον κόσμο, αλλά χρειάζεται μεγάλη υπομονή ώστε να χτιστεί η ομάδα. Μην ξεχνάμε ότι πέρυσι τέτοια εποχή η Νίκη δεν υπήρχε στο ποδοσφαιρικό χάρτη και έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια αναγέννησης της ομάδας, που χρειάζεται στήριξη και όχι αποδοκιμασίες…


















