Βλέπει… Νεοκαισάρεια

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Εντός έδρας ματς για τη Νίκη Βόλου πριν τη διακοπή του Πάσχα

Μετά το ρεπό της Κυριακής κι αφού έχει καταλαγιάσει ο θόρυβος από τις δηλώσεις του Θάνου Θεοδώρου πριν δέκα ημέρες, η Νίκη Βόλου βλέπει μπροστά της το παιχνίδι με τον Αχιλλέα Νεοκαισάρειας. Ύστερα από τρεις συνεχόμενες ισοπαλίες, στόχος είναι το τρίποντο, στο προτελευταίο εντός έδρας παιχνίδι των “κυανολεύκων” τη φετινή σεζόν. Αυτή την Κυριακή θα διεξαχθεί η 32η αγωνιστική, ακολουθεί μετά η διακοπή του πρωταθλήματος λόγω Πάσχα και τα δύο τελευταία ματς είναι στις 8/5 στο Κίτρος με αντίπαλο την Πύδνα που φλερτάρει με την τρίτη θέση και φινάλε στις 15/5 εντός με αντίπαλο τον Οικονόμο Τσαριτσάνης. Η διοίκηση περιμένει οικονομική βοήθεια από τον κόσμο με μεγάλη προσέλευση στο γήπεδο και όχι μόνο. Οι φίλαθλοι της Νίκης Βόλου συμπαραστάθηκαν φέτος στην ομάδα, ωστόσο το πρόβλημα στον οικονομικό τομέα δημιουργήθηκε καθώς υπήρξε μεγάλη υπέρβαση στον αρχικό προϋπολογισμό και κάποια έξοδα που δεν είχαν προβλεφθεί αλλά προέκυψαν (όπως πρόστιμα, τιμωρία έδρας στα δύο πρώτα ματς που ήταν ντέρμπι, ενστάσεις κι εφέσεις για την αφαίρεση βαθμών κτλ). Η ομάδα έχει μπει στον τελευταίο μήνα για τη φετινή σεζόν και θέλει να τελειώσει τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις με επιτυχίες, ενώ ακολούθως αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η γενική συνέλευση των μελών της ερασιτεχνικής όπου θα αναλυθεί η περίοδος και θα αποφασιστεί ο τρόπος λειτουργίας για την επόμενη ημέρα…

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.