Η αποστολή του Πανσερραϊκού έφτασε σήμερα στο ΕΑΚ, αλλά δεν χρειάστηκε να βγει στον αγωνιστικό χώρο. Ο διαιτητής Αγγελάκης έκανε την ταυτοποίηση με τους ποδοσφαιριστές των φιλοξενούμενων που είχαν δηλωθεί στην ενδεκάδα, αλλά δεν βγήκε στο χορτάρι, καθώς δεν είχε εξοφληθεί το εξοδολόγιο των διαιτητών. Το φύλλο αγώνα έκλεισε, οπότε η υπόθεση θα πάει στον αθλητικό δικαστή. Σημειώνεται ότι μετά την τρίτη ματαίωση αγώνα της βολιώτικης ομάδας, θα αποβληθεί από το πρωτάθλημα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
















