«Εγγυώμαι ότι ο Πύρασος θα είναι κι αύριο δυνατός»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο Πύρασος πλήρωσε τον κακό δεύτερο γύρο και έχασε τη μάχη της παραμονής, έχοντας “αυτοκτονήσει” με την εντός έδρας ισοπαλία κόντρα στον υποβιβασμένο Οπούντιο δύο αγωνιστικές πριν το φινάλε. Η ομάδα της Ν. Αγχιάλου έχει γενική συνέλευση με διοικητικό-οικονομικό απολογισμό την ερχόμενη Δευτέρα κι εκλογές για τα τέλη Μαΐου και ο πρόεδρος Θοδωρής Στάμος, που είναι επικεφαλής της διοίκησης τα τελευταία δέκα χρόνια, με ανάρτησή του σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, έδωσε το μήνυμά του. Όπως έγραψε χαρακτηριστικά “δυστυχώς η πορεία του Πυράσου μας στις εθνικές κατηγορίες, προσωρινά, τελείωσε. Έχοντας δώσει κυριολεκτικά τα πάντα για την ομάδα μας, εγγυώμαι προσωπικά ότι ο Πύρασος μας θα είναι κι αύριο δυνατός”.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.