Δεν έχει χρόνο ώστε να σταθεί περισσότερο στο χθεσινό ματς η Νίκη Βόλου καθώς σε δύο ημέρες ακολουθεί η 25η αγωνιστική της Γ’ Εθνικής. Οι “κυανόλευκοι” παίζουν το Σάββατο 12/3 στο γήπεδο “Π. Μαγουλάς” με αντίπαλο τον Οπούντιο Μαρτίνου (όλη η αγωνιστική θα γίνει Σάββατο λόγω του εορταστικού τριημέρου εκτός από το Πιερικός-Πύδνα) και μοναδικό στόχο να επιστρέψουν στις επιτυχίες ύστερα από τέσσερα ματς που “κλόνισαν” την καλή εικόνα που είχαν χτίσει. Οι αντίπαλοι με μόνο δύο νίκες στο πρωτάθλημα, στο δεύτερο γύρο, έμειναν εξ αρχής πίσω στη μάχη της παραμονής και η σεζόν στράβωσε για αυτούς από νωρίς. Ωστόσο, μην ξεχνάμε ότι στον πρώτο γύρο έκοψαν βαθμούς από το σύνολο του Κώστα Βελιτζέλου.
Τέλος, μετά το χθεσινό αποκλεισμό, κανονικά την ερχόμενη Τετάρτη η Νίκη θα παίξει στον Τύρναβο στην εμβόλιμη αγωνιστική και έχει την ευκαιρία να κάνει σερί με τρίποντα μέχρι το ρεπό καθώς το πρόγραμμα θεωρείται ευνοϊκό (εντός με Οπούντιο, εκτός με Τύρναβο, 3 βαθμοί από Φωκικό, εντός με Φαρκαδόνα, εκτός με Καναλάκι, εντός με Θεσπρωτό).
Επόμενος αντίπαλος ο Οπούντιος το Σάββατο
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


















