Με 19 παίκτες η Νίκη για το Κύπελλο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Mε 19 ποδοσφαιριστές η αποστολή της Νίκης για τον αγώνα Κυπέλλου με αντίπαλο τον Απόλλωνα Λάρισας. Εκτός ο τιμωρημένος Χολέβας (που εκτίει τη δεύτερη και τελευταία αγωνιστική) και οι Κιπτίου, Βρονταράς. Αναλυτικά οι επιλογές του Κώστα Βελιτζέλου: Αλεξανδρής, Αναστασίου, Βέργος, Ελευθεριάδης, Ιβανίδης, Ιορδανίδης, Κανελλόπουλος, Κόλα, Κοτίτσας, Ματθαίου, Μέτσε, Μπαλαράμπε, Μπιτσάκος, Νοριέγα, Παπαδόπουλος, Παπουρτζής, Σκοπελίτης, Στούκας, Τσορμπαντζής.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.