Οι εννιά που εκλέχθηκαν στη νέα διοίκηση του Σαρακηνού

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Διεξήχθησαν χθες οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου διοικητικού συμβουλίου στον Σαρακηνό. Από τα 110 εγγεγραμμένα μέλη του συλλόγου, προσήλθαν στα γραφεία του και ψήφισαν τα 65. Τα αποτελέσματα είχαν ως εξής: Γκλαβίνης Θεόδωρος 65 ψήφοι, Θεοχάρης Γρηγόρης 65, Βαβανέλος Νίκος 63, Μιναρετζοπούλου Φωτεινή 62, Μπέτας Ευάγγελος 60, Κοπάνας Αργύρης 60, Δήμου Στέφανος 56, Βογιατζάκης Ιωάννης 55, Ταλαδιανός Δημήτρης 50. Οι προαναφερθέντες αποτελούν το καινούργιο συμβούλιο του ιστορικού σωματείου το οποίο θα συγκροτηθεί σε σώμα την επόμενη εβδομάδα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.