Τελευταίο χειροκρότημα την Κυριακή για τους παίκτες της Νίκης Βόλου, αυτούς που απέμειναν στο ρόστερ για να τελειώσουν τη σεζόν και είναι οι δεκατρείς παίκτες από το Βόλο συν τους Ελευθεριάδη, Ιορδανίδη. Μπορεί η χρονιά να μην είχε την κατάληξη που θα ήθελαν όλοι στη Νίκη Βόλου βάσει των υψηλών προσδοκιών που καλλιεργήθηκαν, αλλά αυτό δεν μειώνει τη μεγάλη προσπάθεια που κατεβλήθη, από τη διοίκηση που δαπάνησε πολύ μεγάλο ποσό, από τους παίκτες, από τους προπονητές-γυμνατές που εργάστηκαν, από τον κόσμο. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η ομάδα προέρχονταν από μια χρονιά που είχε αποσυρθεί από το πρωτάθλημα, φθάνοντας στο σημείο μηδέν. Εκεί που ήταν στη Σούπερ Λιγκ, βρέθηκε χωρίς παίκτες, να δηλώνει συμμετοχή στη Γ’ Εθνική όπου ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και υπήρχαν σαφώς άλλες ομάδες πιο έτοιμες για πρωταθλητισμό…
Την Κυριακή πέφτει η αυλαία της σεζόν, με αγώνα στο γήπεδο “Παντελής Μαγουλάς” κόντρα στον Οικονόμο Τσαριτσάνης. Η διοίκηση όρισε τη γενική είσοδο στα 10 ευρώ και οι φίλαθλοι καλούνται να αποχαιρετίσουν τους “κυανόλευκους” με ένα ζεστό χειροκρότημα. Ο αντίπαλος με νίκη εξασφαλίζει την παραμονή, ενώ η Νίκη Βόλου θέλει θετικό αποτέλεσμα για να διασφαλίσει το εντός έδρας αήττητο. Στα παιχνίδια πρωταθλήματος, κέρδισε Αιγινιακό και Πιερικό στη Χάλκη και στη Νέα Ιωνία τους Εθνικό Φιλιππιάδας, Αχέροντα Καναλακίου, Πύδνα, Πύρασο, Δωτιέα, Οπούντιο, Αχ. Νεοκαισάρειας. Ισοπαλίες είχε με Ρήγα Φεραίο, Τύρναβο, Καραϊσκάκη, Θεσπρωτό, ενώ το ματς με τη Φαρκαδόνα έληξε ισόπαλο και η Νίκη το κέρδισε στα χαρτιά ύστερα από ένσταση.
Τελευταίο χειροκρότημα την Κυριακή
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

















