Την επόμενη εβδομάδα η συνάντηση με τον πρόεδρο της ΕΠΟ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μετά το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας θα μεταβούν στην Αθήνα τα μέλη της διοίκησης του Ολυμπιακού Βόλου προκειμένου να έχουν συνάντηση με τον πρόεδρο της ΕΠΟ κ. Γκιρτζίκη, ενώ παράλληλα περιμένουν από μέρα σε μέρα την έγγραφη απάντηση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού στα διάφορα ερωτήματα που έχει θέσει ο Ολυμπιακός Βόλου σχετικά με μελλοντική σύσταση νέας ΠΑΕ. Στον ερυθρόλευκο σύλλογο, πριν αρχίσουν να χτίζουν την ομάδα της νέας αγωνιστικής περιόδου, θέλουν να έχουν εξασφαλίσει τι θα γίνει όταν επανέλθει στις επαγγελματικές κατηγορίες στο θέμα των χρεών. Υπενθυμίζουμε πως στις τελευταίες ανακοινώσεις, αλλά και στην πρόσφατη ανοιχτή συγκέντρωση των γονέων-μελών, ο πρόεδρος του ΑΣ Ολυμπιακός Βόλου, Νίκος Τσεκούρας εξέφρασε την αισιοδοξία του πως η ομάδα θα συμμετάσχει στη Γ’ Εθνική της περιόδου 2016-17, χωρίς να έχει μελλοντικά τα χρέη της ΠΑΕ εφόσον ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.