Το κοινό αίτημα Ολυμπιακού Βόλου και Εργοτέλη για την εκκαθάριση των ΠΑΕ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Το κείμενο που εστάλη στον κ. Κοντονή και τους αρμόδιους φορείς του νέου αθλητικού νόμου

Ο Ολυμπιακός Βόλου δημοσίευσε το κείμενο που απέστειλε, από κοινού με τον Εργοτέλη, στον Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Κοντονή σχετικά με τις διατάξεις του νέου αθλητικού νόμου για τα χρέη των ΠΑΕ και την εκκαθάριση. Στην επιστολή, οι δύο ομάδες ζητούν το σύνολο των υποχρεώσεων των ΠΑΕ που τίθενται σε εκκαθάριση να βαραίνουν εξ ολοκλήρου τα φυσικά πρόσωπα και όχι τη νέα ΠΑΕ που τυχόν θα δημιουργηθεί στο μέλλον. Κι αν στον νέο νόμο υπάρξει διάταξη με την οποία η νέα ΠΑΕ θα βαρύνεται με μέρος ή το σύνολο των οφειλών, αυτό να ισχύσει από τη νέα σεζόν, δηλαδή από την αγωνιστική περίοδο 2016-17. Και ειδικά για τις δικές τους περιπτώσεις, Ολυμπιακός Βόλου και Εργοτέλης ζητούν να τους δοθεί μια παράταση για την εκκαθάριση για να μην επιβαρυνθούν οι νέες ΠΑΕ με τις παλιές υποχρεώσεις.

Παράλληλα, ζητείται να οριστεί ο χρόνος της εκκαθάρισης μιας ΠΑΕ σε τρεις μήνες κι αν η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί εντός έξι μηνών, να παρεμβαίνει αυτεπάγγελτα η Πολιτεία, προκειμένου η εκκαθάριση να ολοκληρωθεί σε 12 μήνες, πριν την λήξη της επόμενης αγωνιστικής περιόδου. Ετσι, το ιδρυτικό σωματείο να έχει τη δυνατότητα, εφόσον υπάρξει προβιβασμός σε επαγγελματική κατηγορία, να ιδρύσει νέα ΠΑΕ.

Αναλυτικά:

12

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.