Φιλικός αγώνας στη μνήμη του Γιώργου Πασχαλίδη διοργανώνεται τη Δευτέρα 28/3 στο ΕΑΚ Βόλου “Τάκης Συνετόπουλος”. Θα αρχίσει στις 17:00 και στον αγωνιστικό χώρο θα βρεθούν αντιμέτωπες οι ομάδες παλαιμάχων του Θησέα Αγριάς και του Ολυμπιακού Βόλου. Θα είναι μία καλή ευκαιρία για τους ποδοσφαιριστές που τίμησαν τους δύο συλλόγους να βρεθούν ξανά το γήπεδο, τιμώντας με αυτόν τον τρόπο τον Γιώργο Πασχαλίδη που φόρεσε τόσο την ερυθρόλευκη φανέλα του Ολυμπιακού όσο και την πράσινη του Θησέα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



















