Συνεχίζουν στον Διαγόρα Σάκκος, Μεϊντάνης, Κουτσιαρής

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Τρεις παίκτες με σημαντικό ρόλο στην άνοδο του Διαγόρα Στεφανοβικείου στην Α’ ΕΠΣΘ, οι αμυντικοί Δ. Σάκκος (20 ματς, 4 γκολ) και Γ. Μεϊντάνης (23 παιχνίδια) και ο γκολκίπερ Θ. Κουτσιαρής (7 ματς) θα συνεχίσουν και τη νέα σεζόν στην ομάδα.

Αναλυτικά: «Η Διοίκηση του ΔΙΑΓΟΡΑ γνωστοποιεί ότι τρεις ακόμη ποδοσφαιριστές από τους πρωτεργάτες της ανόδου συνεχίζουν με τον σύλλογο και τη νέα σεζόν.

Πρόκειται για τον ψυχωμένο αμυντικό Γιώργο Μεϊντάνη, τον έμπειρο τερματοφύλακα Θοδωρή Κουτσιαρή και τον δυναμικό κεντρικό οπισθοφύλακα Δημήτρη Σάκκο».

 

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.