Αίτημα στην ΕΠΟ και τη Σούπερ Λιγκ έκανε η ΕΠΣΘ για οικονομική βοήθεια, που θα αποδοθείς τα σωματεία που ανήκουν σ’ αυτήν. Συγκεκριμένα η ΕΠΣΘ τονίζει: «Η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Θεσσαλίας με αίσθημα ευθύνης προς τα Σωματεία – Μέλη της, ύστερα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα (φωτιές – πλημμύρες) που έλαβαν χώρα στον Νομό μας, αιτήθηκε στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία και στη Super League την οικονομική βοήθεια για την ενίσχυση όλων των Σωματείων της».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

















