Σ. Πολυμέρου: «Επίτευγμα να παίξω στη Νίκη, την ομάδα που αγαπάω»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την περασμένη Κυριακή ο Σπύρος Πολυμέρου ανάγκασε άπαντες να του βγάλουν το καπέλο στο Σούπερ Καπ της ΕΠΣΘ, αφού με την εκπληκτική του απόδοση κράτησε απαραβίαστη τη εστία του για 90 λεπτά, με αποτέλεσμα η ομάδα του, ο Ηρακλής Β., και η Νίκη να οδηγηθούν στα πέναλτι.

Ο 21χρονος τερματοφύλακας παραχώρησε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο magnesiasports, στην οποία τονίζει ότι έκανε το παιχνίδι της ζωής του κόντρα στη Νίκη, την ομάδα που αγαπάει, και πως θα είναι μεγάλο επίτευγμα γι’ αυτόν, αν (ξανα)παίξει σ’ αυτήν. Είναι γνωστό εξάλλου ότι είχε ήδη ένα πέρασμα από τη Νίκη τη χρονιά 2013-14 ως μέλος της Κ20, χωρίς όμως να κάνει συμμετοχές στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football League, αφού τότε αγωνιζόταν ως βασικός ο Δημητρίεβιτς.

Διαβάστε αναλυτικά εδώ

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.