Στις 30/9 η κλήρωση του Κυπέλλου της Γ’ Εθνικής

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το Κύπελλο της Γ’ Εθνικής, που επανέρχεται φέτος ως θεσμός, θα αρχίσει να απασχολεί τις ομάδες της κατηγορίας από την επόμενη Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, αφού τότε θα γίνει η κλήρωση της 1ης φάσης, όπως ενημέρωσε η ΕΠΟ. Η σχετική ανακοίνωση: «Την Παρασκευή 30/9/2016 και ώρα 10:00 στα γραφεία της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας θα διενεργηθεί η κλήρωση για τους αγώνες της 1ης φάσης του Κυπέλλου Γ’ Εθνικής Κατηγορίας περιόδου 2016-2017».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.