Η Νίκη ξεκίνησε σήμερα (24/6) στα παλιά γραφεία της Ερασιτεχνικής, επί της οδού Μαιάνδρου, τη διάθεση των διαρκείας για τα παιχνίδια της νέας σεζόν 2026-27 στο «Π. Μαγουλάς» για την κανονική διάρκεια της SL2 και ο Αχιλλέας Γιάλβαλης ήταν αυτός αγόρασε το πρώτο εισιτήριο, όπως έκανε γνωστό με ανάρτησή της στα social media η κυανόλευκη ΠΑΕ.
Τα διαρκείας θα διατίθενται ως την προσεχή Παρασκευή 26/6 από τις 18.00 έως τις 21.00 στο «Π. Μαγουλάς» και από την επόμενη βδομάδα τις ίδιες ώρες όλες τις καθημερινές.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


















