Στο Summer Cup Zagora έλαβαν μέρος τα κορίτσια του Γ.Σ. Αλμυρού στο βόλεϊ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Τα αναπτυξιακά τμήματα βόλεϊ του Γ.Σ. Αλμυρού με 15 αθλήτριες συμμετείχαν στο Summer Cup Zagora που συνδιοργάνωσαν η Αργώ, ο Δήμος Ζαγοράς-Μουρεσίου και η Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Οι δράσεις που έλαβαν χώρα κατά το 4ήμερο 22-25 Ιουνίου περιελάμβαναν καθημερινούς αγώνες σε 2 ομίλους των 5 ομάδων, χρόνο για μπάνιο, παιχνίδι στη θάλασσα και μπιτς βόλεϊ, γεύματα σε τοπικές ταβέρνες Ζαγοράς και Χορευτού. Στο τέλος έγινε και αποχαιρετιστήρια εκδήλωση με απονομές. Ο Γ.Σ. Αλμυρού ευχαριστεί τους διοργανωτές.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.