Παίρνοντας τον λόγο στη συνέλευση του Α.Σ. Ολυμπιακός Βόλου 1937 το μέλος του συλλόγου Βασίλης Βούλγαρης καταφέρθηκε κατά του Σάκη Τζήμα για τις επιλογές του: “Όλο τον χρόνο προσπαθούσα να βοηθήσω την ομάδα ως οπαδός της και φυσικά χωρίς όφελος. Προσωπικά δεν στήριξα τον Τζήμα, αλλά την επένδυσή του. Αυτός είναι ανίκανος και τρελός. Τον έφερα σε επαφή με πρόεδρο ομάδας της Θεσσαλονίκης για να πάρει στον Ολυμπιακό σέντερ φορ και σέντερ μπακ που δεν είχαμε και γι’ αυτό έπαιζε στόπερ ο Αναστασίου. Τι μου απάντησε; “Δεν χρειαζόμαστε βρε τίποτα. Κάνεις λάθη… εγώ είμαι πετυχημένος…”
Ο Άκης Πλαγεράς που τα έλεγε για τον Τζήμα διακαιώθηκε. Για τον Δημήτρη Πέγιο έχω να πω ότι το μόνο που δεν μπορώ να του καταλογίσω είναι ότι δεν είναι τίμιος. Ίσα-ίσα που έχει βάλει και λεφτά στον Ολυμπιακό. Τον παίρνει η μπάλα τώρα, αλλά είναι Ολυμπιακός. Είχε το σθένος να παραιτηθεί… Ας κοιτάξουμε τώρα το αύριο του Ολυμπιακού. Συμφωνώ με αυτά που είπε ο Χρήστος Λουκάς”.
Γ.Π.


















