Άφησε σημείωμα ότι θα αυτοκτονήσει και… πήρε το ΚΤΕΛ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ζωντανός και καλά στην υγεία του βρέθηκε ένας 37χρονος από την Πρέβεζα, που το πρωί της Πέμπτης αναστάτωσε τους συγγενείς του με το σημείωμα που άφησε, στο οποίο εξέφραζε την επιθυμία του ότι θέλει να αυτοκτονήσει.

Άνδρες της Αστυνομίας ξεκίνησαν εντατικές έρευνες στην περιοχή, προκειμένου να εντοπίσουν τον αγνοούμενο πριν να είναι αργά.

Λίγες ώρες αργότερα, ο 37χρονος βρέθηκε να ταξιδεύει με λεωφορείο του ΚΤΕΛ.

Άγνωστα παραμένουν τα αίτια που οδήγησαν τον άνδρα στην πράξη να αφήσει το συγκεκριμένο σημείωμα και να εξαφανιστεί χωρίς να ενημερώσει κανέναν, αναστατώνοντας συγγενείς και Αρχές.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.