Στόχος ληστών έγινε λίγο μετά τα μεσάνυχτα φαρμακείο επί της οδού Γρ. Λαμπράκη στην Τούμπα Θεσσαλονίκης.
Έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, δύο άγνωστοι ακινητοποίησαν υπό την απειλή όπλου την 26χρονη κόρη της ιδιοκτήτριας του φαρμακείου, την οποία υποχρέωσαν να τους παραδώσει τις εισπράξεις.
Οι δράστες άρπαξαν 500 ευρώ και εξαφανίστηκαν, ενώ η Αστυνομία τους αναζητά.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























