Στόχος ληστών έγινε λίγο μετά τις 8.00 το πρωί το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ, στο Αίγιο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, δύο άγνωστοι δράστες, οι οποίοι είχαν καλυμμένα τα προσωπά τους με κουκούλες, εισέβαλαν στο υποκατάστημα και υπό την απειλή όπλου απαίτησαν από τους υπαλλήλους να τους παραδώσουν χρήματα. Οι δράστες άρπαξαν άγνωστο χρηματικό ποσό και στη στη συνέχεια διέφυγαν.
Σε εξέλιξη βρίσκονται έρευνες της Αστυνομίας για τον εντοπισμό των δραστών.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























