Την αναστολή της επίσχεσης παροχής υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ έως τις 19 Δεκεμβρίου αποφάσισε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Κλινικών (ΣΕΚ).
Η απόφαση ελήφθη κατόπιν συνάντησης με τον υπουργό Υγείας, Μάκη Βορίδη και τον πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ, Δημήτρη Κοντό, οι οποίοι διαβεβαίωσαν, σύμφωνα με τον ΣΕΚ, για την αποπληρωμή των οφειλομένων για τον Απρίλιο και των ληξιπρόθεσμων χρεών (εκτός ΙΚΑ), έως τις 19 Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, η αναστολή της επίσχεσης «αποτελεί μια κίνηση καλής πίστης που βασίζεται στην ελπίδα ότι αυτή τη φορά θα τηρηθούν τουλάχιστον τα συμφωνηθέντα από την πλευρά της Πολιτείας».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























