Απομακρύνθηκε καθηγήτρια μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθήτριας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στην απομάκρυνση από τις σχολικές αίθουσες καθηγήτριας, η οποία κατηγορείται για παρενόχληση μαθήτριας με μηνύματα μέσω διαδικτύου προχώρησε το υπουργείο Παιδείας.
Όπως ανέφερε ο υφυπουργός Παιδείας, Αλ. Δερμεντζόπουλος, σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ, αμέσως μόλις η ηγεσία του υπουργείου πληροφορήθηκε ότι υποβλήθηκε μήνυση από τους γονείς της μαθήτριας για το περιστατικό, κάλεσε την Περιφερειακή Διευθύντρια και κατήγγειλε τη σύμβαση της εκπαιδευτικού, η οποία εργαζόταν ως αναπληρώτρια.
«Ως υπουργείο Παιδείας η θέση μας είναι σταθερή, απέναντι σε τέτοιου είδους φαινόμενα η ανοχή μας είναι μηδενική», πρόσθεσε ο κ. Δερμεντζόπουλος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.