Για δύο λιποθυμικά περιστατικά στις στοές της Ολυμπιάδας, μέσα στις οποίες παραμένουν έγκλειστοι για πολλές μέρες υπογείτες σε ένδειξη διαμαρτυρίας, ενημέρωσαν συνάδελφοί τους μεταλλωρύχοι.
«Πρόκειται για δύο εργαζόμενους 54 και 45 χρόνων. Ο ένας, ο 45χρονος, μεταφέρθηκε με δικά μας μέσα στη Θεσσαλονίκη για εξετάσεις και για τον άλλον επιλήφθηκε ο γιατρός και οι νοσηλευτές εδώ του τμήματος υγιεινής και ασφάλειας. Τώρα είναι στο σπίτι του», δήλωσε στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος των εργατοτεχνιτών στα μεταλλεία Κασσάνδρας, Γιώργος Χατζής.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























