Δημοτικός υπάλληλος κατηγορείται ότι εξαπάτησε ανέργους στη Θεσσαλονίκη
Υπάλληλος δήμου του νομού Θεσσαλονίκης κατηγορείται ότι εξαπάτησε άνεργους. Συγκεκριμένα, φέρεται ότι τους υποσχόταν δουλειά και τους αποσπούσε χρήματα.
Ύστερα από έρευνα της Αστυνομίας προέκυψε ότι με το πρόσχημα της εύρεσης εργασίας απέσπασε σε 13 περιπτώσεις από τα ανυποψίαστα θύματά του συνολικά 47.000 ευρώ. Στοιχεία για τη δράση του φερόμενου ως δράστη θα παρουσιάσει στη διάρκεια της ημέρας ο διευθυντής της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης Δημήτρης Μπουραζάνας.
Ο αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. θα ανακοινώσει και δεύτερη υπόθεση εξαπάτησης πολλών άνεργων πολιτών από τη Θεσσαλονίκη και τα Γιαννιτσά.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























