Δεκάδες διαδηλωτές συμμετείχαν στην κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ κατά των απολύσεων στο Δημόσιο.
Αρχικά οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Κλαυθμώνος και ακολούθησε πορεία μέσω της οδού Σταδίου και της πλατείας Συντάγματος προς το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Η είσοδος του Υπουργείου είχε αποκλεισθεί από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και λεωφορεία της Αστυνομίας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























