Υποψήφια με το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στην Κέρκυρα θα είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, η Άντζελα Γκερέκου.
Η υφυπουργός Πολιτισμού έχει σχεδόν συμφωνήσει σε όλα με το Μέγαρο Μαξίμου, εγκαταλείποντας το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ, με το οποίο εκλεγόταν ανελλιπώς από το 2004, προκειμένου να θέσει υποψηφιότητα με το «γαλάζιο» ψηφοδέλτιο στην εκλογική περιφέρεια της Κέρκυρας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























