Με τον Κάρολο Παπούλια συναντάται ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας θα έχει το μεσημέρι (14:00) ο επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.

Σύμφωνα με το Βήμα, ο κ. Μητσοτάκης μετά τη συνάντηση που είχε με τον Π.Καμμένο τηλεφώνησε στην Προεδρία της Δημοκρατίας και ζήτησε να γίνει δεκτός από τον Πρόεδρο Κάρολο Παπούλια.

Η απάντηση του κ. Παπούλια ήρθε σε μία ώρα και το ραντεβού κλείστηκε για τις 2 το μεσημέρι.

Ο κ. Μητσοτάκης αναμένεται να εκφράσει στον Πρόεδρο την ανησυχία του στην περίπτωση που διεξαχθούν πρόωρες εκλογές και τις αρνητικές επιπτώσεις που θα έχει στην οικονομία, τη στιγμή που η διαπραγμάτευση με την τρόικα παραμένει ανοιχτή.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.