Μπακογιάννη για διαδοχή: «Θα κάνω ό,τι χρειαστεί»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Θα κάνω ό,τι χρειαστεί» δήλωσε η Ντόρα Μπακογιάννη απαντώντας σε ερώτηση για την ηγεσία της ΝΔ, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να θέσει υπόψηφιότητα για την προεδρία του κόμματος.

«Οι διεργασίες μέσα στη ΝΔ κορυφώνονται» τόνισε στο ΣΚΑΪ και πρόσθεσε: «Πιστεύω ότι η ΝΔ χρειάζεται μια ισχυρή Κεντροδεξιά».

Η κ. Μπακογιάννη, μάλιστα, άφησε αιχμές για την διακυβέρνηση Σαμαρά, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «αν εμείς είχαμε τα κότσια, οι διαρθρωτικές αλλαγές θα είχαν κλείσει».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.