Τη ζωή του έχασε το μεσημέρι οδηγός αυτοκινήτου στα Χανιά όταν υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες το όχημα στο οποίο επεβαινε έπεσε σε γκρεμό βάθους 200 μέτρων.
Το περιστατικό σημειώθηκε στο δρόμο που οδηγεί από την Καλυβιανή προς το Μπάλο Κισσάμου.
Σύμφωνα με τις ως τώρα ενδείξεις, ο άτυχος άνδρας που διατηρούσε καντίνα στην περιοχή έχασε τον έλεγχο του οχήματός του, με αποτέλεσμα αυτό να εκτραπεί της πορείας του και να πέσει σε γκρεμό, περίπου 200 μέτρων.
Στο σημείο έσπευσε αστυνομία, πυροσβεστική και ασθενοφόρο από το κέντρο υγείας της περιοχής, όμως ήταν ήδη αργά για τον οδηγό καθώς ο θάνατός του φαίνεται ότι ήταν ακαριαίος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























