Νεκρός 52χρονος επιβάτης στο σαλόνι του «Blue Star 2»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Πανικός επικράτησε στο πλοίο «Blue Star 2» όταν διαπιστώθηκε ότι 52χρονος επιβάτης ήταν νεκρός μέσα στο σαλόνι του πλοίου.

Ο 52χρονος ήταν πεσμένος σε καναπέ στο σαλόνι του πλοίου και πολλοί επιβάτες νόμιζαν ότι κοιμόταν.

Όταν το πλοίο κατέπλευσε στο λιμάνι της Ρόδου διαπιστώθηκε ότι ο 52χρονος δεν είχε τις αισθήσεις του.

Διακομίσθηκε με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο του νησιού, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Για τα ακριβή αίτια του θανάτου του θα διενεργηθεί νεκροψία-νεκροτομή. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.