Ποινική δίωξη σε βάρους του προφυλακισμένου βουλευτή της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρη για την παράνομη μαγνητοσκόπηση της συνομιλίας του με τον πρώην γενικό γραμματέα της κυβέρνησης Τάκη Μπαλτάκο, άσκησε η εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.
Η δίωξη ασκήθηκε μετά την πρόσφατη άρση της ασυλίας του βουλευτή από τη Βουλή.
Συγκεκριμένα σε βάρους του Ηλία Κασιδιάρη, ασκήθηκε ποινική δίωξη για: α) Παραβίαση του απορρήτου ίδιας προφορικής συνομιλίας και β) Χρήση παράνομης αποτύπωσης ίδιας προφορικής συνομιλίας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























