Παναγιώτης Μελάς: Θα είμαι 60% Σταύρος Δήμας στις επόμενες ψηφοφορίες

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το «παρών» του Παναγιώτη Μελά ήταν ίσως η μοναδική έκπληξη της ψηφοφορίας, καθώς ο ανεξάρτητος βουλευτής, προερχόμενος από τους ΑΝΕΛ, είχε εκφραστεί πριν την ψηφοφορία υπέρ της υποψηφιότητας του Σταύρου Δήμα.

Για τη ψήφο «παρών» ρωτήθηκε ο ανεξάρτητος βουλευτής Παναγιώτης Μελάς και απάντησε ότι δεν θα τηρήσει την ίδια στάση στις ψηφοφορίες που θα ακολουθήσουν. «Είχα δηλώσει ότι είμαι 60% Σταύρος Δήμας και 40% παρών. Σήμερα εξέφρασα το 40%» δήλωσε ο κ. Μελάς.

Όταν ρωτήθηκε εάν τελικώς θα ψηφίσει υπέρ της εκλογής Προέδρου, δήλωσε ότι είναι «προς θετική κατεύθυνση».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.