Π. Μελάς: Κατά 70-80% θα ψηφίσω τον Στ. Δήμα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε υπερψήφιση του Στ. Δήμα για την Προεδρία της Δημοκρατίας, προσανατολίζεται ο ανεξάρτητος βουλευτής Παναγιώτης Μελάς, σημειώνοντας πάντως ότι «θα δει στο τέλος ποια είναι η κατάσταση» και θα αποφασίσει.
«Μέχρι πρότινος έλεγα 50% είμαι να ψηφίσω. Τώρα που είναι ο κ. Δήμας, τον οποίο τον γνωρίζω, είχαμε συνυπηρετήσει στη Βουλή αρκετά χρόνια, είναι ένας άνθρωπος που πιστεύω θα δουλέψει σωστά (…) οι πιθανότητες μου να ψηφίσω για Πρόεδρο της Δημοκρατίας έχουν ανέβει στο 70-80%», δήλωσε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.